fbpx

Freelance administratief medewerker

terug naar overzicht
17 februari 2022

Onze klant is een bodemsaneringsbedrijf dat gespecialiseerd is in het oplossen van complexe bodemverontreinigingen. Als administratief medewerker sta je in voor:

·       Ondersteuning bij de opmaak van offertes en uitvoering van projecten:

o  Werken met de administratiesoftware zoals ingeven van klanten, offertes en projecten.

o  Lay-out van offertes en rapporten opmaken.

o  Offertes opvragen bij leveranciers, bestellingen opmaken, voorbereiden veiligheidsplannen en werfplanning, aanvragen van nodig vergunningen en labo-analyses

o  Meetgegevens van saneringsinstallaties verwerken.

·       Ondersteuning bij de algemene organisatie en het veiligheids- en kwaliteitsbeleid van het bedrijf:

o  Bijhouden en inplannen van keuringen en onderhoud van materieel en opleidingen.

o  Inplannen van vergaderingen en opstellen van vergaderverslagen en opvolgen van acties.

o  Beheer van aankoop- en verkoopfacturen.

o  Verwerken van audits, inspecties en incidenten.


Je kan 38 of 40u per week werken, is naar keuze. Uiteraard hebben we graag dat je op kantoor werkt maar 1 tot 2 dagen van thuis uit is ook mogelijk na de inwerking.


De functie is bij voorkeur fulltime maar kan ook voor 3 of 4 dagen per week.


Ervaring in de sector van aannemers of studiebureaus is een plus.

Skills

Stipt
Office 365
Nauwkeurigheid

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. je werkt mee aan een beter leefmilieu
  2. werken in een jong en dynamisch bedrijf
  3. veel afwisseling

Extra info

Regio: Niel
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 52 weken
a186N0000013bpmQAA Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app