fbpx

Freelance Helpdeskmedewerker IT

terug naar overzicht

Onze klant is op zoek naar een Helpdeskmedewerker IT.


Als medewerker van dit team los je alle problemen op de werkplek van de klant op. Bekabelings-, hardware- of softwareproblemen behoren tot de dagelijkse taken.

Je analyseert het probleem en zorgt voor een snelle en efficiënte oplossing.

Dit kan zowel vanop afstand als ter plaatse bij de klant.

Je komt in een team van 3 terecht.


Gevraagde competenties Technisch

● Ervaring met helpdesk tools bv. Zendesk, Jira..

● Kennis van beheer- en overname tools zoals bv. AD, Mobile Device Management, Merakit, Bomgar, Teamviewer

● Een brede kennis en aantoonbare ervaring met een Microsoft Omgeving (MS Office, Interne Explorer, Windows 7,8,10).

● inzichtelijke kennis van ○ hard- en software op netwerkniveau (patching, Cisco, VPN … ). 

○ internet en netwerken.

● Interesse en inzicht in smartphones (zowel Android als iOS).

● Administratieve taken en procedure volgens afspraken opvolgen.

● Nederlandse taal perfect beheersen, zowel mondeling als schriftelijk

Extra

● Stressbestendig en leergierig (technologische kennis is up to date)

● Brede kennis en aantoonbare ervaring met een Mac-omgeving

● Interesse en inzicht in telefonie oplossingen

● Kennis van smartboards is een pluspunt


Je beschikt over minstens drie jaar ervaring in een gelijkaardige functie.


De opstart is voorzien voor februari en start FT om op termijn ingeschakeld te worden volgens de noden (op afroep).

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Dynamisch bedrijf
  2. Mooi project
  3. Uitdagende opdracht

Extra info

Regio: Antwerpen
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: weken
a186N0000013byUQAQ

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app