Voor een bedrijf regio West-Vlaanderen, zijn we op zoek naar een Freelance Administratief Bediende.
Je bent hier verantwoordelijk voor de algemene administratieve ondersteuning van het vastgoedbeheer:
- huurovereenkomsten opmaken
- onderhoud & herstellingen
- waarborgen & verzekeringen
- contacten met huurders en makelaars
- financiële rapporten
- pachten
- onderhoudsdiensten opvolgen
- administratief opvolgen van vastgoedontwikkelingen, etc
Tevens sta je ook in voor het office management (verzekeringen, wagenpark, telefoonbeheer, office supplies, …).
Je stuurt de softwareprogramma’s organisatorisch bij en volgt de laatste ontwikkelingen op zodat de administratieve processen zo efficiënt en transparant mogelijk verlopen voor iedereen in de holding.
Agendabeheer, vertalingen, betalingen en redactie communicatie van de directie vallen sporadisch onder je verantwoordelijkheden.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- hands-on vastgoedbeheer
- klein & fijn team
- flexibiliteit & routine
Extra info
Regio: | Kortrijk |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 6 weken |