fbpx

Freelance Administratief medewerker

terug naar overzicht
24 februari 2022

Onze klant is een plantenkwekerij gelegen in Duffel en zoekt dringende ondersteuning op de afdeling orderverwerking.


Je start fulltime op kantoor en de opdracht is voor een 10-tal weken.


Taken:

  • Administratieve orderverwerking
  • Zaden in ontvangst nemen (uitpakken-inboeken-wegzetten)
  • Afleverformulieren en stickers afdrukken
  • Receptie en telefoon opnemen
  • Transportdocumenten klaarmaken
  • Leeggoedregistratie
  • Stock kisten op plein/C-tuin tellen wanneer nodig in de serre
  • Voorraad checken

Het is een kantoorjob maar je zal af en toe naar de serre gaan om te tellen en voorraden te checken.


De uren zijn van 7u30 tot 16u30.

Skills

Nauwkeurigheid
Punctueel

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Variatie in taken
  2. Tof gemotiveerd team

Extra info

Regio: Duffel
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 10 weken
a186N0000013cV2QAI Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app