Voor een bedrijf regio West-Vlaanderen, Brugge, zijn we op zoek naar een Freelance HR Generalist.
Jouw takenpakket:
- Je bent verantwoordelijk voor de nationale & internationale payroll (BE-DE-NL). Dit voor onze verschillende bedrijven met zowel arbeiders als bedienden. Je doet dit in samenwerking met ons sociaal secretariaat.
- Je verzorgt ook de gekoppelde HR administratie over de lonen (verzekering, sociale documenten, etc).
- Je bent de persoon waar onze boekhouding bij terecht kan met betrekking tot de koppeling HR – Finance.
- Je bent onze go to person wat alles betreft van verzekeringen (hospitalisatie- & groepsverzekering). Je volgt deze zaken ook op en doet hiervoor het nodige
- Je maakt graag budgetten & HR rapporten op (FTE’s, ziekteverzuim, …).
- Je behandelt vragen van werknemers en het management (vragen i.v.m. arbeidsvoorwaarden, verlof, verzuim, tijdskrediet, etc.)
- Je bent verantwoordelijk voor een correcte verwerkingen van de opleidingen & het aanvragen van de KMO portefeuille.
- Je beheert samen met de HR Manager onze fleet.
- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de on- en off boarding van het personeel.
- Je staat open om mee projecten op punt te zetten binnen de soft HR.
Skills
Administratie Payroll Comp & Ben
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Super fijne & toffe organisatie
- Work hard, play hard
- Meehelpen vorm geven aan HR
Extra info
Regio: | Brugge |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 8 weken |