Onze klant is een grote speler in de IT sector. Hun consultants en medewerkers van ondersteunende diensten dragen dagelijks bij aan de digitale transformatie van hun klanten.
Kom jij tijdelijk hun Compensations & Benefits team versterken? Zij zijn dringend op zoek naar een toffe collega om hun tijdelijk bij te staan met:
- de maandelijkse loonadministratie
- de samenwerking met onze externe payroll provider Partena
- Vragen te beantwoorden m.b.t. sociale wetgeving, verlof, sociaal abonnementen etc
- Rapporteringen
- Beheren van personeelsdossiers
- Opvolgen van extra-legale voordelen en salarispakketten
- Allerhande comp & ben gerelateerde HR projecten
Bij voorkeur is dit een fulltime project van mogelijks enkele maanden. Minder aantal dagen / week is bespreekbaar.
Plaats tewerkstelling: Zaventem, telework mogelijk.
Gezien dit een tijdelijke rol is, is het belangrijk dat je snel up & running kan zijn. Hiervoor is het belangrijk dat:
- Je enkele jaren ervaring hebt met Comp & Ben / Payroll
- Je een goede kennis hebt van sociale wetgeving en loons/arbeidsvoorwaarden
- Je hands-on mee in de opdracht kan duiken en op een zeer georganiseerde en gestructureerde manier aan het werk gaat. Time-management en deadlines halen liggen je.
- Je ervaring hebt in de payroll van bedienden (PC200) in de BeLux.
- Je reeds met Partena / L5 gewerkt hebt of snel met nieuwe tools weg bent. Excel vaardigheden zijn een must.
- Een grote plus is dat je vlot NL én FR spreekt, om onze medewerkers zo goed mogelijk verder te helpen bij vragen
- Tot slot ben je accuraat en ga je proactief te werk.
Skills
Social law Payroll Administratie Comp & Ben
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Uitdagende complexe omgeving
- Operationeel en proces improvement
- Mogelijkheid tot thuiswerk
Extra info
Regio: | Zaventem |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 24 weken |