Als community manager ben je het centrale aanspreekpunt en creëer je een authentieke en positieve ervaring voor alle leden.
- Tijdens de openingsuren zorg je ervoor dat de bezoekers zo goed mogelijk ontvangen worden aangezien je een hoog gastvrijheidsniveau nastreeft.
- Offertes voorbereiden en afspraken inplannen.
- Vragen van leden/bezoekers beantwoorden en het begeleiden van bezoekers en gasten.
- Algemene administratieve ondersteuning (behandelen van inkomende e-mail, agendabeheer, oproepen beantwoorden, …).
- Dagelijks overlopen van de facilitaire checklist zodoende alles netjes en ordelijk is.
- Het aanvaarden/verdelen van postpakketten.
- Het klaarzetten van de vergaderruimtes alsook het ondersteunen bij activiteiten en evenementen.
- Algemene ondersteuning bij variabele marketing- en sociale media opdrachten
- Horeca- en/of eventervaring is een plus.
Skills
Nauwkeurigheid Stipt
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Fun place to work
- Jonge startup
- Professionele en persoonlijke groei
Extra info
Regio: | Brugge |
Beschikbaarheid: | 1 Dag(en) per week |
Looptijd: | 1 weken |