Onze klant is op vandaag geëvolueerd tot een belangrijke bouwspeler in de regio Gent-Brugge-Deinze.
Om hun team verder uit te bouwen, zijn zij op zoek naar een Administratief Bediende.
| Verantwoordelijkheden:
- Als medewerker sta je in voor de administratie van een groot aanbod producten binnen de bouwafdeling.
- Je bouwt kennis op over het uitgebreide gamma van producten.
- Je staat klanten te woord en analyseert hun behoeften. Op basis van hun informatie, adviseer je hen. Je denkt mee en reikt hen de juiste producten/oplossingen aan. Je maakt een offerte op voor de gekozen producten, doorloopt de nodige vervolgstappen.
- Je zorgt ervoor dat de klant de perfecte customer experience ervaart, zodat hij met plezier terugkomt.
- Naast het onthaal in de kantoren van onze opdrachtgever, ben je ook telefonisch en digitaal bereikbaar.
| Profiel:
- Als ideale kandidaat ben je uiteraard commercieel ingesteld.
- Heb je ervaring in de bouwsector, dan is dit een sterk pluspunt. Het is geen absolute vereiste.
- Een bouwkundig diploma is mooi meegenomen, maar je hebt vooral voldoende relevante ervaring in sales alsook in het omgaan met klanten.
- Je bent proactief, doelgericht en assertief, maar kan ook de nodige empathie tonen en meedenken met je klant.
- Je hebt een natuurlijke commerciële flair en je kan om met een directe communicatiestijl.
- Tot slot ben je een gericht luisteraar opdat je efficiënt de behoeften van de klant in kaart kan brengen en het gamma van onze opdrachtgever er weet aan te koppelen.
Word jij hun nieuwe bouwsteen?
Skills
Directe communicatiestijl Gericht luisteraar Commercieel Telefonisch klantencontact Klantgerichtheid Oplossingsgericht Customer Service Doelgericht
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Dynamisch bedrijf
- Langdurige opdracht
- Commerciële flair
Extra info
Regio: | Aalter |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 20 weken |