Voor een gevestigde waarde in kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Om de Account Managers te ondersteunen zijn we op zoek naar administratieve talenten. Enkele van jouw dagelijkse taken zijn:
• Het opmaken van offertes
• De registratie van klantengegevens in ons systeem
• Het finaliseren van bestellingen en de administratieve opvolging hiervan
• Je ondersteunt ook de bestaande klanten bij hun vragen, zowel telefonisch als per mail
Kortom je bent een administratieve duizendpoot die houdt van commerciële contacten.
Wat verwachten wij?
• Je hebt een passie voor de automotive sector die je na een interne opleiding omzet in een doorgedreven servicekennis.
• Je werkt graag nauwkeurig zaken af.
• Je houdt van een polyvalent takenpakket.
• Naast het Nederlands, bezit je bij voorkeur een goede kennis van het Frans.
• Communicatief zijn en empathisch handelen zijn twee van je kwaliteiten. Je voelt goed aan wat onze klant wil en hoe hij wil behandeld worden.
• Je bent een echte teamplayer die graag in een familiale sfeer terecht komt.
• Twee of drie dagen beschikbaarheid
Aanbod?
• De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen in een heel veranderlijke en interessante markt.
• Je komt terecht in een prettige werkomgeving met fijne collegiale contacten en een no-nonsense werksfeer.
• Je werkt in een gezinsvriendelijk uurrooster tussen 8u00 en 16u30, waarvan 1 dag tot 17u.
Skills
Communicatief Nauwkeurigheid Office 365
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Familiale onderneming
- Snelle opstart
- Flexibele uren
Extra info
Regio: | Kortrijk |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 24 weken |