Onze klant is een dienstenchequeonderneming die actief is op het ganse Belgische grondgebied.
De kernactiviteit is hulp bieden in het huishouden.
Het nationale netwerk bestaat uit 27 kantoren, beheerd door 39 enthousiaste medewerkers.
Voor hen zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker met enige kennis van Payroll.
Functieomschrijving:
- Het beheer van de administratie voor de huishoudhulpen die werken voor de verschillende GLAX dienstencheque-kantoren. Dit bevat: Wekelijkse loon verwerking van de verschillende huishoudhulpen zodat deze op een correcte manier worden betaald en maandelijkse opmaak van de sociale documenten (tijdelijke werkloosheid, activa, …)
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de verschillende vragen met betrekking op de loonadministratie, sociale wetgeving, opvolging Dienstencheques van interne als externe klanten. (collega’s, gebruikers van Dienstencheques, huishoudhulpen)
- Je biedt ondersteuning van de consulenten op kantoor.
- Je biedt een luisterend oor en werkt proactief. Je geeft hen de correcte informatie door die ze nodig hebben en beheert de klachten zodat zij hun job op een correcte manier kunnen uitvoeren.
- Je houdt rekening met de bijpassingen van verschillende doelgroepen (verlaging van de sociale lasten, activa, …) en verzekerd een correcte betaling en opvolging van ziekte en andere niet gewerkte uren. (economische werkloosheid, verlof, … )
- Je staat in voor het debiteurenbeheer en controle van de ontvangen Dienstencheques (zowel papier als elektronisch). Je bent niet bang om hiervoor telefonisch contact op te nemen met de gebruikers.
Jouw profiel:
- Je hebt een Bachelor diploma en een eerste ervaring in een administratieve functie. Ervaring op een personeelsdienst is een pluspunt.
- Je beheerst het Nederlands en hebt een zeer goede kennis van het frans, dit zowel schriftelijk als mondeling.
- Je hebt enige affiniteit met de sociale wetgeving of enorm veel interesse.
- Je bent resultaatgericht en geeft een correcte dienstverlening (zowel intern als extern)
- Je bent cijfermatig sterk en werkt zeer nauwkeurig
- Je bent een teamplayer die graag op een georganiseerde manier werk
Skills
Debiteurenbeheer Payroll Administratieve ondersteuning Nauwkeurigheid Teamplayer
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Office
- Tot eind juni
- Ondersteunend team
Extra info
Regio: | Groot-Bijgaarden |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 8 weken |