Voor onze klant, een jong en dynamisch advocatenkantoor in Gent, zijn we op zoek naar een rechterhand voor de founder. Een Management Assistent die het bedrijf kan ondersteunen op vlak van administratie van A tot Z, HR en Marketing & Communicatie.
- ADMINISTRATIE: De administratieve dienstverlening is volledig jouw terrein. Je neemt de administratie van A tot Z voor je rekening. (telefonie, mailing, facturatie, voorbereiding boekhouding,agendabeheer,...)
- HR: Daarnaast heb je een feeling voor HR en sta je in voor de verkennende sollicitatiegesprekken en personeelsadministratie (timesheets controleren & valideren)
- MARKETING & COMMUNICATIE: Heb je een creatieve kant en ben je een vloeiende communicator, dan is dit zeker een pluspunt. (voorbereiding beurzen, banners, nalezen van teksten, beheer Social Media)
- Je spreekt vloeiend Nederlands. Engels en Frans is een pluspunt.
Je komt terecht in een team van 9 medewerkers, waarbij het belangrijk is dat je "part of the team" bent.
! opstart: z.s.m.
! 2, 3 à 4 dagen in de week (idealiter in halve dagen)
! er is een flexibiliteit naar remote werk, dit valt te bespreken
Skills
Office 365 Stipt Nauwkeurigheid
Waarom kiezen voor deze opdracht
- jong & dynamisch team
- gevarieerde job
- Innovatief advocatenkantoor
Extra info
Regio: | Gent |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 30 weken |