fbpx

Freelance HR Administrator

terug naar overzicht
24 mei 2022

Voor onze klant, een groothandel in Eke, zijn wij op zoek naar een HR-Administrator.


Het betreft een opdracht van idealiter 36u / week.


Functie-inhoud

 

  • Administratieve verwerking van HR gerelateerde topics: aanmaak contracten en bijlagen, invullen sociale documenten, behandelen ziektebrieven,…
  • Preselectie externe kandidaten met feedback aan de interne klant
  • Organisatie en opvolging van opleidingen
  • Contacten met interne collega’s en externe leveranciers
  • Algemene ondersteuning bij diverse HR Projecten

 

Profiel:

  • Sterk administratief onderlegd
  • Nauwkeurig en sterk in cijfers
  • Basiskennis sociale wetgeving
  • Vlot met pc werken en snel nieuwe programma’s aanleren
  • Uitstekende kennis MS Office, kennis SAP is een pluspunt
  • Initiatief, leergierig
  • Discreet, contactvaardig en analytisch


Uitgedaagd? Reageer dan snel!


Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Groothandel
  2. Vlot bereikbaar
  3. Longterm

Extra info

Regio: Eke
Beschikbaarheid: 4.5 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000JunkQAC Oost-Vlaanderen

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app