Voor onze klant zijn wij op zoek naar een tijdelijk medior Management Assistant-profiel.
Het gaat om een divers takenpakket:
- Verslagen maken van raden van bestuur en algemene vergaderingen, dat zijn er heel veel, ongeveer 40 per jaar. De controllers hebben dit nu overgenomen. Zelfs als de controllers die verslagen blijven maken, moeten ze nog in een template gegoten worden.
- Sommige moeten vertaald worden naar het Frans.
- Verslagen maken van directiecomités, iedere week, en to do’s van de directieleden aanvullen
- Versturen van uitnodigingen voor rvb’s en av’s (ook dus 40 keer per jaar), opvolgen of de bestuurders komen, volmachten opvragen, zorgen voor eten en drinken op deze meetings, zorgen dat de bestuurders betaald worden, …
- Publicaties in het staatsblad
- Boeken van lunches, afspraken, meetings, geschenken, ….
- Ander administratief werk
Ben jij de spilfiguur die wij zoeken?
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Tijdelijke opdracht
- Snelle opstart
- Dynamisch bedrijf
Extra info
Regio: | Gent |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |