fbpx

Freelance Boekhoudkundig bediende

terug naar overzicht
20 juni 2022

Onze klant is een evenementenbureau gelegen in Mechelen.

Ze zijn op zoek naar een boekhoudkundig bediende: finance & administration coordinator: iemand die zich wil vastbijten in de financiële en administratieve uitdagingen van het bedrijf.

Ben jij een gemotiveerde Finance & Admin Coördinator met passie voor cijfers en nauwkeurigheid, en wil je werken in een dynamische omgeving?


Wat ga jij doen?

― Je zorgt voor de ondersteuning op de boekhouding;

― Je maakt, verstuurt en volgt verkoopfacturen op;

― Je controleert en betaalt de aankoopfacturen;

― Je boekt alle aan- en verkoopfacturen en banken in;

― Je zorgt voor de maandelijkse BTW-aangiftes;

― Je bent het contact met ons accountantkantoor voor o.a. de jaarafsluiting;

― Je hebt contact met leveranciers en klanten voor de financiële en administratieve opvolging;

― Je volgt allerhande administratie nauwgezet op (sociaal secretariaat, verzekeringen, wagenpark, ...);

― Je bent de financieel adviseur van de zaakvoerders en rapporteert regelmatig de cijfers;

― Je maakt cashflow-planningen en budgetten op en volgt deze nauwgezet op;

― Je begrijpt en interpreteert profit & loss statements en balansen.


Wat zijn jouw skills?

― Boekhoudkundige ervaring is een plus, affiniteit is een must;

― Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels, Frans is een plus;

― Je weet hoe Microsoft Office werkt en je kan toveren in Excel;

― Je bent pro-actief en waakzaam ingesteld als het op financiën aankomt;

― Je hebt bij voorkeur kennis van Exact Online, of je bent een snelle leerling;

― Je hebt een goed analytisch vermogen;

― Je bent praktisch en ondernemend ingesteld #handenuitdemouwen;

― Je bent een enthousiaste teamplayer die zich flexibel en behulpzaam naar collega’s kan opstellen.


Wat mag je verwachten?

― Een 4/5e uitdaging in een flexibele werkomgeving;

― Een job waar je meteen verantwoordelijkheid in kan opnemen;


Dit is een opdracht die asap kan gestart worden tot eind juli.

Skills

Inboeken facturen
goede kennis Excel
Exact Online
Opvolgen facturatie- en BTW-verplichtingen​
Cashflow analyse
Balans opmaken

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Dynamische werkomgeving
  2. Variatie
  3. Verantwoordelijkheid

Extra info

Regio: Mechelen
Beschikbaarheid: 4 Dag(en) per week
Looptijd: 4 weken
a186N000000Jy83QAC Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app