fbpx

Freelance Admin Support

terug naar overzicht
24 juni 2022

Onze klant bouwt en ondersteunt intelligente, geautomatiseerde oplossingen voor productie-, magazijn- en distributieomgevingen en is gelegen in Antwerpen.


Voor onze customer service afdeling zijn we op zoek naar een admininstratieve assistant die ons kan helpen voor onze vestiging in Nederland. Werken kan vanuit Antwerpen of vanuit Den Bosch (Nederland).


  • Facturen inboeken
  • Klantencommunicatie
  • Controle van binnenkomende facturen
  • Orders aanmaken
  • Servicedocumenten controleren
  • Bestellen kantoormaterialen
  • Verlenging en aanmaak van servicecontracten


2x per week werken vanuit het Nederlands kantoor is aangeraden. (je krijgt hiervoor verplaatsingsvergoeding)

4/5e werken ook mogelijk.


Dit is een opdracht voor een 3-tal maanden maar kan mogelijks verlengd worden. De opstart is voor onmiddellijk.

Skills

Nauwkeurigheid
Punctueel
Administratieve ondersteuning

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Marktleider intralogistics automation
  2. Werken vanuit BE & NL
  3. Variatie

Extra info

Regio: Linkeroever
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000Jz2QQAS Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app