Onze klant bouwt en ondersteunt intelligente, geautomatiseerde oplossingen voor productie-, magazijn- en distributieomgevingen en is gelegen in Antwerpen.
Voor onze customer service afdeling zijn we op zoek naar een admininstratieve assistant die ons kan helpen voor onze vestiging in Nederland. Werken kan vanuit Antwerpen of vanuit Den Bosch (Nederland).
- Facturen inboeken
- Klantencommunicatie
- Controle van binnenkomende facturen
- Orders aanmaken
- Servicedocumenten controleren
- Bestellen kantoormaterialen
- Verlenging en aanmaak van servicecontracten
2x per week werken vanuit het Nederlands kantoor is aangeraden. (je krijgt hiervoor verplaatsingsvergoeding)
4/5e werken ook mogelijk.
Dit is een opdracht voor een 3-tal maanden maar kan mogelijks verlengd worden. De opstart is voor onmiddellijk.
Skills
Nauwkeurigheid Punctueel Administratieve ondersteuning
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Marktleider intralogistics automation
- Werken vanuit BE & NL
- Variatie
Extra info
Regio: | Linkeroever |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |