Onze klant wil een pioniersrol spelen in de betekeniseconomie. Ze zijn geen hokjesdenkers maar voortrekkers!
Ze doen aan eerlijk ondernemen met een gezonde commerciële visie en aandacht voor mens en milieu. Onze klant is een bedrijf met pakken know-how én met een menselijke aanpak.
De klant bestaat uit een maatwerkbedrijf en een drukkerij. Meer dan 350 medewerkers, waarvan 235 maatwerkers, schrijven samen aan hun verhaal!
Als HR-medewerker help je de HR-manager.
Zij is momenteel op zoek naar dringende ondersteuning door het uitvallen van collega's wegens ziekte.
Je biedt vooral ondersteuning in de algemene HR-Administratie.
Voor tijdsregistratie maken zij gebruik van de GPS-software.
Voor loonadministratie werken zij samen met LInk (Partena).
Bij voorkeur heb je reeds ervaring met deze tools.
Het project kan lopen tot eind augustus, met tussenin wel hun collectieve sluiting (eind juli-begin aug)
De HR-manager werkt niet alle dagen in de week, maar idealiter ben je beschikbaar op maandag, dinsdag & vrijdag om vooreerst de overdracht op kantoor te laten gebeuren.
Eens de kennis en taken duidelijk zijn, kan er mogelijks wel van thuis uit gewerkt worden.
Ben jij de HR-hulp die we zoeken?
Skills
Payroll Administratie
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Snelle opstart
- Duurzaam ondernemen
- Autonoom werken
Extra info
Regio: | Drongen |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 8 weken |