fbpx

Freelance Payroll administratie

terug naar overzicht

Voor een mobiliteitsbedrijf in Lokeren zijn we op zoek naar een gedreven HR-medewerker.


Het bedrijf bestaat uit ongeveer 300 personeelsleden, zowel bedienden als arbeiders.


Jouw takenpakket bestaat eruit om enerzijds alle binnenkomende HR mails te behandelen inzake vragen van medewerkers, medische controles, weerverlet, info opleidingen, ...

Anderzijds behandel je de sociale documenten, bereken je de lonen en maak je contracten op.

Het betreft een administratieve functie waar een goede kennis van de sociale wetgeving van belang is.


Vereist:

- Degelijke kennis sociale wetgeving

- Draaitabellen in Excel kunnen maken

- Ervaring in de harde HR


Regio: hoofdkantoor is gelegen in Lokeren, maar bedrijf heeft ook een kantoor in Puurs. Ze zijn op zoek naar iemand die kan switchen tussen beide vestigingen.


Beschikbaarheid: minimum 3 dagen per week, maar 4 of 5 dagen per week ook zeker welkom!


Tarief: Budget van €70/uur meegegeven, maar bespreekbaar.


Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Uitdagend, langdurig project
  2. Groeiende KMO met veel potentieel
  3. Excel kennis is must

Extra info

Regio: Lokeren
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: 28 weken
a186N000000Xt64QAC Oost-Vlaanderen

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app