Onze klant is een vleesgroothandel, familiebedrijf, en gelegen regio Antwerpen en telt 60 gedreven werknemers.
Ze zoeken een tijdelijke ondersteuning op de boekhoudafdeling.
Ben jij administratief sterk en heb je reeds een eerste ervaring op een boekhoudafdeling?
Dit zijn je taken:
• Debiteurenbeheer
• Administratieve ondersteuning bieden bij de boekhouding (kas & bank verwerken, aankoopfacturen verwerken, betalingen leveranciers)
Wie zoeken we?
• Je bent administratief sterk, nauwkeurig en cijfermatig
• Je bent communicatief, stressbestendig en klantgericht
• Een boekhoudkundige achtergrond is zeker een pluspunt
• Je beschikt over de nodige flexibiliteit (permanentieregeling tussen 8h en 17h)
• Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Frans
• Je bent PC-vaardig met kennis van Excel
• Er wordt gewerkt met Exact Online, dus mocht je hiervan kennis hebben, is dit een plus
Dit is een opdracht van een 3-tal maanden en is mogelijk vanaf 3 dagen per week. Er wordt op kantoor gewerkt, remote is niet mogelijk.
Skills
Punctueel Nauwkeurigheid Microsoft Excel
Waarom kiezen voor deze opdracht
- No nonsens bedrijf
- Open communicatie
- Variatie
Extra info
Regio: | Ranst |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |