Onze klant is gelegen regio Antwerpen en is verdeler van tuin- en park machines.
Het is een familiebedrijf met leuke collega's, dynamisch en zeer gekend in de streek.
Voor de afdeling verkoop tuinmachines, zoeken ze dringend een administratief bediende ter ondersteuning van product management.
Je ondersteunt de accountmanagers en het dealernetwerk met de verkoopdossiers:
- je volgt van A tot Z de offertes op
- je coördineert de offertes tot het bestellingen worden
- je geeft de bestellingen in
- je zorgt ervoor dat de machines geleverd worden aan de eindklant
Bij het ganse proces werk je heel nauwkeurig en check je heel goed of de offerte aanvraag klopt, eventueel toets je af met de verkoper - je checkt of de bestelling wel klopt en komt tussen indien nodig.
Je checkt ook of alles OK is met de machine - heeft de klant extra's gevraagd, dan zorg je er ook voor dat die extra's worden bijgeleverd of geïnstalleerd in de fabriek.
Dit is het profiel dat we zoeken:
* je bent administratief sterk, opvolgend, punctueel
* je bent communicatief
* je werkt planmatig en bent een betrokken persoon
* je hebt technische affiniteit
* kennis van MS Office is een must en kennis van Navision is een plus
* je spreekt zeer goed Nederlands en kan je uitdrukken in het Frans voor Waalse klanten/vertegenwoordigers
Idealiter zoeken we iemand voor 4 dagen per week.
In het begin wordt gevraagd naar kantoor te komen, op termijn kan van thuis worden gewerkt.
De opdracht is dringend, dus snelle opstart is mogelijk en duurt +- een 15 weken (kan korter maar kan ook langer, afhankelijk van de noden).
Skills
Stipt ERP Office 365 Nauwkeurigheid
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Gevarieerde job
- Leuke collega's
- Dynamisch bedrijf
Extra info
Regio: | Wilrijk |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 15 weken |