Onze klant is een overkoepelende holding voor een groep van negen verschillende bedrijven.
Deze zijn actief in vijf sectoren: middenspanning, beton, poedercoating, ERP-software en Real Estate.
Bij onze klant zijn de medewerkers verantwoordelijk voor meerdere bedrijven in de groep. Van de boekhouding tot en met de management assistant: bij onze klant sta je de stuurman (en -vrouw) bij om dagelijks de groep op koers te houden.
Voor hen zijn we vandaag op zoek naar een HR Manager.
Momenteel bestaat hun werknemersbestand uit een 200-tal medewerkers (arbeiders en bedienden).
Volgende taken komen aan bod:
- analyse/audit van de huidige procedures, processen op vlak van zowel soft als hard HR en plan van aanpak formuleren en zelf implementeren
- ondersteunen bij rekruteren van nieuwe medewerkers (opstellen vacatures, zoeken van partners, eerste screening en selectiegesprekken, adviseren naar zaakvoerster)
- payroll administratie bijhouden (1x per maand)
- medewerkers begeleiden en informeren over loon, absenteïsme, vakanties, uurrregelingen, functieomschrijvingen, etc...
- comp & ben management
- input ontwikkeling intranet
We zoeken iemand die reeds kan steunen op een relevante HR-ervaring en die zowel strategisch als operationeel aan de slag kan en wil.
Je bent bereid om af en toe de sites in Ciney en Heusden-Zolder te bezoeken.
Skills
Comp & Ben GDPR kennis Social law Processen optimaliseren en beheren Opvolging van evaluatie- en opleiding
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Internationale omgeving
- 9 bedrijven
- Op koers
Extra info
Regio: | Nevele |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |