Voor onze klant, marktleider op de Belgische particuliere badkamermarkt, zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker om hun Finance-departement te ondersteunen.
Door uitval van een zieke collega hebben zij dringend iemand nodig.
- Je staat in voor een correcte administratie langs leverancierszijde.
- Daarnaast sta je ook in voor de leveranciersboekhouding waarbij je de aankoopfacturen controleert met de bestelbon en vervolgens ook inboekt in Business Central en de betalingen voorbereidt.
- Je hebt kennis van boekhouding en ervaring met facturatie. Je hebt ervaring met het werken in Business Central of Navision.
- Naast het Nederlands, beheers je ook vlot het Engels.
Belangrijk is dat er kennis is van een erp-pakket en dat je iemand bent die ervaring heeft in AP en liefst ook in het 3way matching principe.
Ben jij de persoon die we zoeken?
Snelle opstart en heel flexibele invulling volgens jouw beschikbaarheden!
Skills
Factuurverwerking leveranciers Microsoft Dynamics Business Central Microsoft Dynamics Navision Administration
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Snelle opstart
- Fijne werkomgeving
- Business Central of Navision
Extra info
Regio: | Gent |
Beschikbaarheid: | 2.5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |