fbpx

Freelance Administratief Medewerker

terug naar overzicht
11 juli 2022

Onze klant is een IT-consultancy bedrijf met meer dan 35 jaar ervaring in Business Intelligence en Performance Management en kan daarom worden beschouwd als een echte ‘data expert’.

Een sterke meerwaarde is hun intelligence voor specifieke bedrijfsprocessen en afdelingen.


Hun meer dan 100 consultants zijn vandaag actief in bedrijfstakken zoals banking & insurance, pharma, life sciences en manufacturing. Het zijn enkele voorbeelden van sectoren waarin hun consultants een specifieke expertise hebben opgebouwd.


Ter versterking van ons intern team zijn wij vandaag op zoek naar een Administratief Medewerker.


Verantwoordelijkheden van de functie:

 

-     Op gebied van Company support:

o  Je staat in voor het beheer van de bestellingen en de opvolging van de aankoopfacturen.

o  Je staat in voor de telefonische receptie en het onthaal van de bezoekers.

o  Je beheert ook de in- en uitgaande correspondentie.

o  Je ondersteunt de facility manager.

 

-     Op gebied van HR-support:

o  Je verleent assistentie aan het recruteringsteam door het opmaken, vertalen en updaten van CV’s in verschillende templates.

o  Je schrijft de medewerkers in voor specifieke opleidingen, volgt certificaties op en vraagt subsidies aan.

o  Je bent de contactpersoon voor het wagenparkbeheer: opvolging van de schadedossiers, boetes en onderhoudscontracten.

o  Je houdt de personeelsdossiers up to date en optimaliseert het klassement en de archivering.

o  Je organiseert mee de personeelsevents.

 

-     Op gebied van Sales Support :

o  Je bent back up van de sales assistente voor opvolging van de contracten en voor de facturatie


Profiel:

-     Je kan een stabiele ervaring binnen administratie voorleggen (minstens 3 jaar ervaring).

-     Je hebt een uitstekende kennis Nederlands/Frans en een goede kennis van het Engels zowel gesproken als geschreven.

-     Daarnaast beschik je over een zeer goede kennis van MS Office (Word, Excel, PP)

-     Als punctuele persoon slaag je erin om kort op de bal te spelen en je denkt in functie van oplossingen. Omwille van je leergierigheid sta je ook open voor advies.

-     Verder heb je een positieve en dynamische persoonlijkheid en ben je discreet.

-     Autonoom, nauwkeurig en gestructureerd werken zijn sterke punten van jou.

-     Je kan zeer goed prioriteiten bepalen. 


Geïnteresseerd? Laat dan snel iets weten!


Skills

Customer Service
Telefonisch klantencontact
Administratieve ondersteuning
Administratie
Facturen incasseren

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Snelle opstart
  2. IT-omgeving
  3. Polyvalent

Extra info

Regio: Diegem
Beschikbaarheid: 4 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000K1HhQAK Flemish Brabant

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app