Onze klant is een start-up die KMO's en ondernemingen ontzorgt van cyberrisico's.
Het hoofdkantoor is gelegen in Nederland en recent is er ook een vestiging in België, Oostkamp.
Voor de vestiging in België, meer bepaald Oostkamp, zoeken we een field marketeer die 2 dagen per week kan zorgen voor de allround marketing.
Er is een marketingafdeling in het hoofdkantoor in Nederland waar je veel overleg mee hebt en waar ook de look & feel wordt bepaald, maar je staat in specifiek voor de Belgische markt.
Dit zijn o.a. je taken:
*brand awareness
*social media (voornamelijk LinkedIn)
*persberichten, perscontacten, opmaak artikels en/of advertenties
*deelname beurzen/events: aan welke gaan we deelnemen + volledig organisatie
*lead generation: hoe krijgen we de Belgische bedrijven tot bij ons
We zoeken volgend profiel:
*ervaring als field/allround marketeer
*NL-FR zeer goede kennis
*ervaring met branding en lead generation
*iemand die wil meewerken in een start-up, die graag meedenkt
*ervaring met posting op voornamelijk LinkedIn
*ervaring met media is een plus
*heb je reeds marketing gedaan bij een IT-bedrijf dan is dit een grote plus
Het kantoor is gelegen in Oostkamp, in een co-working space en je wordt de collega van 2 andere medewerkers.
Remote werken kan, maar het is aangenaam om zeker de eerste weken vanop kantoor te werken.
Skills
Social Media Advertising Events Beurzen Branding Lead generation Lead generation
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Werken bij een snelgroeiende start-up
- Variatie
- Innovatief bedrijf
Extra info
Regio: | Oostkamp |
Beschikbaarheid: | 2 Dag(en) per week |
Looptijd: | 18 weken |