fbpx

Freelance Administratief Medewerker

terug naar overzicht
29 juli 2022

Binnen deze rol zal jij de advocaten allround ondersteunen op administratief vlak.

Ben je sterk in administratie? Werk je vlot met MS office?

Ben je iemand matuur, pienter en stressbestendig?


Lees dan zeker verder!


Bedrijfsomschrijving


Onze klant is een toonaangevend, onafhankelijk Benelux-advocatenkantoor. Met ongeveer 150 advocaten en 80 business professionals in hun kantoor te Brussel, bieden zij hun cliënten de hoogste kwaliteit in juridisch advies, transacties en geschillen, en dit voor alle takken van het handelsrecht.


Het ligt op enkele minuten wandelen van elk perron van het Centraal Station of van een bus- of metrohalte. 


Omschrijving


We zijn op zoek naar versterking voor het administratief team, dat bestaat uit allround administratieve krachten die de advocaten ondersteunen waar mogelijk.


Volgende taken kunnen de jouwe zijn:

  • Agenda- & postbeheer
  • Onthaal, zowel bezoek als telefonisch
  • Administratieve ondersteuning van de advocaten
  • Dossierbeheer in de vorm van aanmaken en onderhouden van dossiers, contactpersonen en compliance documenten
  • Opmaak van PowerPoint presentaties, opmaak en aanpassing van Word documenten (redactie standaardbrieven, lay-out van conclusies e.d.)
  • Print-, scan- en kopieerwerk
  • Bijkomend kan er gevraagd worden om (procedure)stukken te verwerken (dagvaardingen, vonnissen, briefwisselingen), stukkenbundels voor te bereiden en af te werken, ...

Profiel van kandidaat

  • Je bent een administratieve duizendpoot en je kan terugkijken op relevante werkervaring binnen administratie, bij voorkeur in een advocatenkantoor.
  • Je spreekt perfect Nederlands, je hebt een goede kennis van het Engels en je spreekt een klein woordje Frans
  • Je bent proactief ingesteld, werkt rustig en nauwkeurig.
  • Je kan goed overweg met MS office.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, werkt graag in team en hebt een positieve uitstraling

Je bent beschikbaar op:

  • maandag (4u)
  • dinsdag (8u)
  • donderdag (8u)

Hun kantoor is gevestigd op 6 verdiepingen van het prachtige, ultramoderne Central Plaza-gebouw met een panoramisch uitzicht op de Brusselse skyline.



Skills

Administratieve ondersteuning
Microsoft Office
Stressbestendigheid
Nauwkeurigheid
Communicatief sterk

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Brusselse skyline
  2. Opstart asap
  3. Toonaangevend advocatenkantoor

Extra info

Regio: Brussel
Beschikbaarheid: 2.5 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000vddgQAA Brussels

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app