Voor een bedrijf regio Roeselare, zijn we op zoek naar een Freelance Payroll Medewerker.
Jouw taken:
- Je bent het telefonische aanspreekpunt voor alle medewerkers en leidinggevenden voor al hun payroll gerelateerde vragen en staat in voor het volledige beheer en controles van de medewerkersgegevens en registraties.
- Dagelijkse opvolging van afwezigheden, loopbaanonderbrekingen, persoonlijke data,...
- Je kan HR gerelateerde topics zoals vakantiegeld, loopbaanonderbrekingen, sectorale informatie, verloningsystemen, warranten, flex plan, interpretatie van de loonbrief,... op een duidelijke en verstaanbare manier overbrengen naar collega's.
- Samen met je HR collega's ben je verantwoordelijk voor de payroll voorbereiding en controles in nauwe samenwerking met ons sociaal secretariaat voor onze + 1200 vaste en tijdelijke medewerkers (99% bedienden in PC 200). Op vandaag dragen we de verantwoordelijkheid voor de payroll van 11 verschillende vennootschappen binnen de groep.
- Berekeningen en verwerking van variabele vergoedingen, uitbetalingen van bonussen, CAO90, warranten staan ook op de maandelijks / per kwartaal op de planning.
- De ingave en controles op de wijzigingen van loon mbt het flexplan.
- Je werkt samen met de andere HR collega's mee aan de verdere praktische uitwerking van structuren, verbeteringen van processen en zoekt naar efficiëntere werkprocedures.
- Daarnaast werk je dus heel nauw samen met andere stakeholders zoals de collega's die gespecialiseerd in Comp & Ben, Talent Acquisition Partner, Sociaal Secretariaat,...
- Je volgt de loonstructuren op de voet binnen de onderneming, geeft advies en uitleg waar nodig.
Skills
Payroll Social law
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Fun cultuur
- Sterke onderneming
- Dynamische collega's
Extra info
Regio: | Roeselare |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |