fbpx

Freelance Administratief medewerker aankoopafdeling

terug naar overzicht
1 september 2022

Onze klant is DRINGEND op zoek naar een administratieve duizendpoot dit voor een tijdelijke tewerkstelling (ongeveer 1 maand) ter ondersteuning van het aankoopteam.

Je werkt vanop het kantoor in Aartselaar maar gaat mogelijks ook ondersteunen in het kantoor in Kontich.


Taken:

  • Facturen opmaken
  • Bestellingen opvolgen
  • Contact met klanten om bestellingen op te volgen
  • Onthaal: bezoekers inschrijven / eerste info geven (sporadisch)
  • Telefoon doorschakelen

Je werkt vanop een mooi landschapskantoor en staat als eerste op als er een bezoeker komt.


Profiel:


  • Administratief sterk
  • Nederlands zeer goed / Engels en Frans is een pluspunt (voor binnenkomende telefoons - plantrekken)
  • Flexibel zijn om zich te verplaatsen naar Kontich (andere site)
  • Goede kennis van MS Office - er wordt gewerkt met een ERP-pakket op maat van de klant

Je werkt op kantoor in een 40u-week als je FT werkt en je start tussen 8u en 8u30.

4/5e werken kan ook.

 

40u week: opstart tussen 8u en 8.30u

 

Skills

Nauwkeurigheid
ERP
Office 365
Stipt

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Variatie
  2. Dynamische werkomgeving
  3. Wereldwijde speler

Extra info

Regio: Aartselaar
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 4 weken
a186N000000vhQ6QAI Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app