fbpx

Freelance Administratief medewerker

terug naar overzicht
20 oktober 2022

Onze klant, gelegen in het bruisende hart van de stad, is één van de toonaangevende advocatenkantoren op de Belgische markt. Met hun team van meer dan 200 advocaten en business professionals, bieden zij hun cliënten juridisch advies van hoge kwaliteit.


Voor hen zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker voor hun Franstalige Practice Group.


| Functieomschrijving:


Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de administratie van de verschillende onderdelen om cliëntzaken te openen en te sluiten. Dit gaat van conflict controle over facturatie en compliance tot het kwalitatief archiveren van de zaak na afsluiting.


Het up-to-date houden van cliënt- en zaakgegevens, en het rapporteren over de voortgang aan alle (ook internationale) stakeholders is onderdeel van wat je doet.


Je werkt samen met hun advocaten, hun cliënten, de collega's van Finance en Compliance, en hun assistants groep.



| De ideale kandidaat:


  • Je hebt zin om de juridische sector te ontdekken of hebt er al gewerkt. Je bent in het bezit van een bachelordiploma en beschikt over basisvaardigheden op het gebied van computer- en databasemanagement.
  • Je beschikt over goede en gedetailleerde verwerkingsvaardigheden. Je ziet vragen beantwoord of problemen opgelost dankzij jouw communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels. Je bent graag in een functie waarin je samenwerkt met diverse mensen.  
  • Tegelijkertijd ben je een betrouwbare self-starter en kan je autonoom werken.


| Kom bij onze klant:


Hun cultuur wordt gekenmerkt door een kwalitatief hoogstaande dienstverlening aan hun klanten, dankzij mensen die elke dag kleine of grote positieve verschillen maken.


Ze bieden een leeromgeving van hoog niveau via hun Academy en door aangename samenwerkingen met ondernemende professionals in een internationale omgeving.


Voel je je getriggerd door het idee om samen te werken met top, open-minded business professionals in de advocatuur? Dan is onze klant de perfecte omgeving voor jouw persoonlijke leer- en groeitraject!




Skills

Administratieve ondersteuning
Database administration

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Juridische sector
  2. Hartje Brussel
  3. Internationale omgeving

Extra info

Regio: Brussel
Beschikbaarheid: 2.5 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000vos1QAA Brussels

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app