fbpx

Freelance HR Business Partner

terug naar overzicht
14 september 2022

We zijn gelegen tussen Boom en Antwerpen en op zoek naar een

HR Business Partner.

Onze medewerkers zijn onze belangrijkste troef, en jij bent degene die ervoor zorgt dat we een gelukkige en productieve werkplek hebben waar iedereen samenwerkt om onze doelstellingen te realiseren.


Taken:

Als HR Business Partner reik je nieuwe HR initiatieven aan en bouw je de bestaande HR processen verder uit die de groei van ons bedrijf faciliteren.

Zo ben je operationeel en strategisch verantwoordelijk voor ons HR beleid.

* Je bent verantwoordelijk voor het aantrekken en behouden van toptalent.

* Je creëert leer- en ontwikkelingsprogramma's en initiatieven die persoonlijke ontwikkeling en carrièremogelijkheden bieden.

* Je bent verantwoordelijk voor de volledige HR-cyclus:

  • Recrutering & selectie: je gaat ook zelf op zoek naar geschikte werknemers via de recruiter seat van LinkedIn. Recrutering & selectie zal zo'n 40% van je tijd in beslag nemen.
  • Onboarding
  • Opstellen van rolbeschrijvingen
  • Competentie- & prestatiemanagement met inbegrip van de jaarlijkse evaluatiecyclus
  • Training & development

* Compensation & benefits (salarisbeleid en job levelling via Korn Ferry op basis van de Hay methodologie)

* Je bent het aanspreekpunt voor al onze personeelsleden en je gebruikt je “voelsprieten” om te kijken wat er leeft bij onze mensen.

* Je verwerkt accuraat de nodige administratieve taken (opmaak contracten, opvolging tijdsregistratie, loonverwerking,…)

* Je blijft up-to-date van trends, best practices, wijzigingen in regelgeving op het gebied van human resources, talentmanagement en arbeidsrecht.


Jouw profiel:

* Je bent in het bezit van een bachelor of master diploma en heeft 5-7 jaar ervaring in een HR Business Partner rol.

* Je begrijpt de uitdagingen van een bedrijf in groeimodus en weet hoe je een organisatie succesvol kan laten groeien in een internationale context.

* Je hebt diepgaande kennis van arbeidsrecht, HR best practices, beleid en systemen.

* Je bent een topper in het balanceren van verschillende prioriteiten en is resultaatgericht.

* Je draagt onze bedrijfswaarden (respect, discretie, betrokkenheid, teamspirit, waardecreatie en klantgerichtheid) hoog in het vaandel.

* Je bent communicatief sterk, goed in actief luisteren en het opbouwen van sterke interpersoonlijke relaties op alle niveaus van het bedrijf

* Je bent bedreven in het oplossen van problemen en conflicten.

* Je rolt de mouwen op om zaken te kunnen verwezenlijken.

* Je bent professioneel ingesteld, open-minded en denkt mee in het belang van het bedrijf.

* Je werkt ordelijk, maakt duidelijke rapporteringen op en werkt op een gestructureerde manier projecten af van A tot Z.

* Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Engels en Frans.


Dit is een opdracht die FT wordt ingevuld. Remote werken kan na de inwerkperiode van 3 maanden, dan kan je 1 dag van thuis werken.

Skills

Compensation & Benefits
Recruitment
Employer branding
Training & Development
Loonberekening

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Gelukkige werkplek
  2. Fulltime opdracht
  3. Variatie

Extra info

Regio: Aartselaar
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 24 weken
a186N000000vjGIQAY Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app