fbpx

Freelance HR Business Partner

terug naar overzicht
21 september 2022

Onze klant is een gekende verzekeringsmakelaar gelegen in Antwerpen.

Ze zijn op zoek naar een HR Business Partner.


Als HR business partner fungeer je als intern aanspreekpunt voor ons team van leidinggevenden en werk je mee aan verschillende overkoepelende HR Projecten & Management initiatieven. Je rapporteert aan de HR directeur.

 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Als HR business partner ben je deel van het Talent & Training team, samen met 2 collega’s. Je geeft mee vorm aan het personeelsbeleid in overleg met de betrokken directies en lijnmanagers.

  • Je faciliteert in het creëren van een werkomgeving waarin mensen zich goed voelen en gestimuleerd worden om hun talenten te ontplooien.
  • Je adviseert het management op vlak van de verschillende HR-domeinen zoals onboarding, training en ontwikkeling, de jaarlijkse performance cyclus, verzuim, …
  • Door je nauwe contacten met de organisatie, ben je alert voor signalen uit de organisatie om het personeelsbeleid mee vorm te geven.
  • Simultaan werk je mee aan de uitwerking van verschillende projecten die als doel hebben onze organisatie en hoe onze medewerkers daarin functioneren te verbeteren.
  • Je werkt nauw samen met de HR Director, maar voert autonoom je takenpakket uit en plant zelf het nodige overleg met alle stakeholders om de vooruitgang te garanderen.
  • Je neemt eveneens deel aan de globale operationele werking van HR en springt bij waar nodig om onze dienstverlening te garanderen.

Wat zijn jouw vaardigheden?

 

  • Je hebt minimum 5 jaar ervaring in een brede Human Resources context
  • Je kan terugvallen op ervaring in het begeleiden van leidinggevenden.
  • Je neemt graag initiatieven en werkt taken van A-Z af
  • Je bent een betrokken persoon met een hoge emotionele intelligentie.
  • Je hebt een “hands-on” mentaliteit en je excelleert in organisatie & planning
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht.
  • Je hebt analytisch inzicht en kan dit omzetten in goede besluitvorming
  • Je bent dynamisch, flexibel en hebt een sterke teamspirit
  • Je bent proactief en oplossingsgericht
  • Je bezit bij voorkeur een master diploma
  • Je bent goed 2-talig (Nl/Fr)
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS-Office toepassingen.

Deze opdracht kan min. 60% worden ingevuld maar bij voorkeur 80% of zelfs FT.

Remote werken kan op termijn voor vb 1 tot 2 dagen per week. Het is de bedoeling dat je nauw samenwerkt met het HR team en dat je ziet en voelt wat reilt en zeilt op de werkvloer.

Opstart is ASAP voor een periode van 6 maanden.

Skills

Training & Development
HR beleid
HR projecten

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Gezond en groeiende werkgever
  2. Open bedrijfscultuur
  3. Flexibele werkuren

Extra info

Regio: Borgerhout
Beschikbaarheid: 4 Dag(en) per week
Looptijd: 24 weken
a186N000000vkEhQAI Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app