Onze klant is DRINGEND op zoek naar een administratieve duizendpoot dit voor een tijdelijke tewerkstelling (ongeveer 1 tot 2 maanden) ter ondersteuning van het aankoopteam.
Je werkt vanop het kantoor in Aartselaar maar gaat mogelijks ook ondersteunen in het kantoor in Kontich.
Taken:
- Facturen opmaken
- Bestellingen opvolgen
- Contact met klanten om bestellingen op te volgen
- Onthaal: bezoekers inschrijven / eerste info geven (sporadisch)
- Telefoon doorschakelen
Je werkt vanop een mooi landschapskantoor en staat als eerste op als er een bezoeker komt.
Profiel:
- Administratief sterk
- Nederlands zeer goed / Engels en Frans is een pluspunt (voor binnenkomende telefoons - plantrekken)
- Flexibel zijn om zich te verplaatsen naar Kontich (andere site)
- Goede kennis van MS Office - er wordt gewerkt met een ERP-pakket op maat van de klant
Je werkt op kantoor in een 40u-week als je FT werkt en je start tussen 8u en 8u30.
4/5e werken kan ook.
40u week: opstart tussen 8u en 8.30u
Er dient asap opgestart te worden.
Skills
Administratieve ondersteuning Nauwkeurigheid Beheer ERP
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Variatie
- Dynamische werkomgeving
- Wereldwijde speler
Extra info
Regio: | Aartselaar |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 8 weken |