fbpx

Freelance Customer Service Medewerker

terug naar overzicht
13 oktober 2022

Onze klant produceert en verdeelt wereldwijd papier voor verschillende sectoren en is gelegen in Antwerpen.

Wereldwijd telt de firma zo'n 8000 medewerkers, in Antwerpen zijn ze met 30 enthousiaste collega's.


Op termijn wordt de customer service afdeling geleid vanuit het buitenland en tot die tijd zoeken ze 2 customer service medewerkers op freelance basis.


Jouw taken:

* je bent de sleutel tussen klanten en de sales. Je biedt een excellente service én zorgt ervoor dat de klanten bediend worden. Er is dus ook een nauwe samenwerking met de logistieke afdeling. Je onderhoudt de klantenrelaties maar hebt ook een goede relatie met je collega's.

* Je bepaakt de wekelijkse en maandelijke forecast van de klantenaanvragen om zo een accuratie verkoopsforcasting te genereren. Zo kan je je klant voorzien van de gevraagde bestelling i.s.m. sales.

* Je ontvangt en plaatst bestellingen en let nauwkeurig op specificaties, prijzen en andere details die je ook accuraat bevestigd naar je klanten. Je krijgt ook afroeporders en zorgt ervoor dat ook deze op een doeltreffende manier worden geleverd.

* Je checkt dagelijks de stock en stockrotatie samen met klant en sales.

* Je zorgt voor een feilloze invoer van data zodat alles gestructureerd en accuraat worden bijgehouden en houdt deze ook up to date.

* Je bent ook verantwoordelijk voor eventuele klachten die je op een communicatieve manier behandeld in samenspraak met de andere afdelingen en geeft de klant de informatie die nodig en gewenst is.


Welk profiel zoeken we?

* Je hebt een bachelor of gelijkwaardig door ervaring.

* Je kan zeer goed werken met MS Office, meer bepaald met Excell, Word, grafieken en Outlook.

* Je kan zeer goed werken met ERP-systemen die gebaseerd zijn op SAP. Er wordt met een eigen systeem gewerkt die gelijkaardig is dan SellIt, OBI, Deal Manager, PlanIt, PTDi, Customer OnLine, eOrder.

* Je hebt een gedetailleerde kennis van/ervaring met product supply chain en product aanbod.

* Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels (Duits is een grote plus).

* Je bent een teamplayer, past je snel aan en leert snel - je kan goed om met veranderlijke situaties.

* Je bent stressbestendig , kan zowel zelfstandig als in team werken - je neemt graag initiatief tijdens drukke periodes.


Regime en uren:

Dit is een fulltime functie die in het begin vanop kantoor wordt vervuld. Op termijn kan je 3 dagen van thuis werken en worden hiervoor alle tools voorzien. Op dinsdag en donderdag word je wel sowieso op kantoor verwacht.

Je komt terecht in een team van 7 personen die heel nauw samenwerken - je bent elkaars back up bij afwezigheid.

De werkuren zijn van 9u tot 17u maar je kan ook werken met glijdende uren: starten kan vanaf 7u30 en stoppen ten vroegste om 15u30. Je spreekt dit wel heel duidelijk af met het team.

Werk je graag wat langer door, geen probleem, dan kan je mogelijks de dag nadien iets later starten.


Locatie:

Het kantoor is gelegen in Antwerpen, mooie setting én makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

In het kantoorgebouw is ook een restaurant aanwezig waar je zowel koude als warme maaltijden kan nuttigen of gewoon een broodje kan kopen.


De duur van het project is nog niet echt gekend en hangt af van de verdere herstructurering. Momenteel staat er een minimum op van 3 maanden maar kan dus best verdubbelen of zelfs 1 tot 2 jaar duren.

Skills

Telefonisch klantencontact
Opvolgen orders
Consolidatie, werkkapitaal, stock, kosten,…
Orderverwerking

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Variatie
  2. Fulltime functie
  3. Hands-on mentaliteit

Freelance Friendly

Dit bedrijf is helemaal freelance friendly!

Extra info

Regio: Antwerpen
Beschikbaarheid: 5 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000vnZDQAY Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app