Een groeiende onderneming regio Moeskroen is op zoek naar een ‘administratief-commercieel bediende’.
Functieomschrijving:
• Je staat in voor de opmaak en de accurate opvolging van de offertes en de administratieve verwerking van de bestellingen teneinde de verkoop optimaal administratief te ondersteunen.
• Als ‘administratief commercieel bediende’ ben je tevens verantwoordelijk voor het opvragen van prijzen bij de leveranciers en de ondersteuning van de inkoop.
• Je ontvangt sporadisch klanten in de toonzaal.
• Je werkt nauw samen met 5 collega’s op de binnendienst.
Algemene vereisten:
• Je beschikt bij voorkeur over een Bachelor diploma (of beschikt over een gelijkwaardig niveau door ervaring).
• Je hebt minimum 1 jaar ervaring in een administratieve functie.
• Je kunt vlot overweg met Microsoft Office en je toont interesse om het ERP softwarepakket (Microsoft Dynamics Navision 365 Business Central) waarmee we werken aan te leren.
• Je hebt een basis/goede kennis van het Frans.
• Je hebt affiniteit met technische producten.
• Je bent enthousiast en gemotiveerd en je houdt van werken in team.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Dynamische, groeiende, Vlaamse KMO
- Leuke werkomgeving
- Leuke, Nederlandstalige collega's
Extra info
Regio: | Dottignies |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 25 weken |