Zoek je een nieuwe challenge als Payroll Officer en word je graag getriggerd door de sociale wetgeving?
Ben jij onze nieuwe collega die graag zorg draagt voor het beheer van de loongegevens binnen de vooropgestelde termijn en als aanspreekpunt fungeert naar onze medewerkers mbt vragen rond hun loon of sociale documenten?
Bied je graag de nodige ondersteuning bij het opstellen van de sociale documenten en het toepassen van de wettelijke verplichtingen betreffende de sociale wetgeving?
| Competenties:
- Je zorgt voor het beheer van de personeelsgegevens en de arbeidscontracten van het personeel, alsook de opmaak van de contracten
- Eveneens zorg je voor een correcte verwerking en controle van de prestaties zodoende de betalingen van de salarissen op tijd te waarborgen (arbeiders en bedienden)
- De opmaak van de sociale documenten (= alle C documenten, attest werkgever, verlofattesten, documenten voor het ziekenfonds, documenten voor kinderbijslag) en de opvolging van deze binnen de juiste termijnen behoren eveneens tot je verantwoordelijkheden
- Bovendien bied je de nodige ondersteuning in samenwerking met de syndicaten en sociale instellingen betreffende de salarissen en sociale documenten
- Je volgt nauwgezet de sociale wetgeving op en past deze correct toe
- Je voert de aanpassingen door m.b.t. wijzigingen rond loopbaanevolutie, promotie, bijlagen
- Het beheer van de volledige personeelsadministratie (prestaties, lonen, tijdskrediet, educatief verlof, economische werkloosheid, …) valt eveneens onder je takenpakket
| Jouw profiel:
- Je beschikt over een Bachelor diploma met een relevante ervaring in een loondienst van min. 2 jaar
- Je hebt een goede kennis van de sociale en fiscale wetgeving, gebonden aan het salarisbeheer
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans
- Bovendien heb je een goed analytisch vermogen, ben je een problem-solver en flexibel
- Jouw teamspirit en uitstekende communicatie met de nodige diplomatie zorgen ervoor dat je alles in goede banen kan leiden
- Je bent service-minded, je bent goed georganiseerd en je werkt autonoom, je kan je prioriteiten stellen
- Goede beheersing van MS office (sterk in Excel), kennis van SAP is een pluspunt
(Na een inwerking kan er deels remote gewerkt worden)
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Groeiend bedrijf
- Flexibel
- Horeca Sector
Extra info
Regio: | Elsene |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 26 weken |