fbpx

Freelance Boekhouder

terug naar overzicht
29 november 2022

Onze klant in Oosterzele is provider van kwalitatieve all-round IT-oplossingen voor track & trace, fleet management, GPS-technologie en anti-diefstalsystemen.


Voor hen zijn wij op zoek naar een Boekhouder voor een tijdelijke opvanging in afwachting van een vaste aanwerving.


| Functieomschrijving:

Na het doorlopen van een interne opleiding ben je het aanspreekpunt van de boekhouding (A/P & A/R)

Je verzekert de klanten van een perfecte opvolging en doet dit op een vriendelijke en empathische manier

Je maakt facturen en creditnota’s op

Je voert allerhande administratieve taken uit m.b.t. klantendossiers en contracten


| Jouw profiel:

  • Je behaalde een hogere opleiding (management assistant, office management, accountancy, …) en / of je hebt minstens 3 jaar ervaring in een commerciële-administratieve functie in een technische B2B-context.
  • Je bent analytisch ingesteld, maar beschikt over een hands-on mentaliteit.
  • Je bent een teamplayer
  • Je bent klantgericht en stressbestendig.
  • Je werkt tijdig en nauwkeurig, met de nodige structuur en kan goed prioriteren.
  • Jouw motivatie en zin om bij te leren is van uiterst belang.
  • Je durft je mening te uiten op een correcte manier & je werkt het best wanneer je bepaalde doelstellingen of resultaten nastreeft. Je houdt ervan om klantenrelaties uit te bouwen en een lange-termijn service te bieden.
  • De courante office pakketten hebben geen geheimen voor jou. Ervaring met een ERP-pakket is een groot pluspunt.
  • Je communiceert graag in verschillende talen ; Nederlands en een goede kennis van het Frans is een must Deze talen beheers je zeer goed zodat je op een vlotte manier de klanten en collega’s rechtstreeks kan ondersteunen. Indien je daarnaast en mondje Engels spreekt, dan is dit zeker mooi meegenomen.
  • Je verkiest een KMO-omgeving en je zoekt een job op ongeveer 30 minuten van huis.

| Jobgerelateerde competenties:

  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
  • De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Commissielonen berekenen
  • De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
  • De boekingen registreren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
  • Documenten doorsturen en klasseren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
  • Betalingen opvolgen
  • Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken

Ben jij een drietal dagen beschikbaar en bereid om op kantoor te werken? Laat het snel weten!

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Snelle opstart
  2. KMO
  3. Leuke, aangename werksfeer!

Freelance Friendly

Dit bedrijf is helemaal freelance friendly!

Extra info

Regio: 9860
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a186N000000vvQHQAY Oost-Vlaanderen

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app