Onze klant is een onafhankelijk ziekenfonds.
Voor hen zijn we op zoek naar een tijdelijke Go-To-Market Marketeer als vervanging voor een zwangerschap.
Als Go to market marketeer ben je een gewaardeerde collega van het enthousiaste marketing team.
Je bent tevens de gesprekspartner voor de business (Zorgwinkel en Zorg), houdt steeds de vinger aan de pols en ondersteunt hen in het behalen van de doelstellingen.
Je weet perfect wat er leeft en welke behoeften er zijn.
Dankzij jouw tactische en operationele marketingacties zet je onze klant sterk in de markt.
Vertrekkend vanuit concrete behoeften en doelstellingen, werk je nauw samen met de collega’s binnen marketing (online marketeers en communicatie-experten), de business en ICT om de juiste doelgroep en een plan van aanpak te bepalen.
Eens je strategisch plan is uitgewerkt (kanalen, budgetten, partners, …) waak je erover dat elke actie vanuit het perspectief van de klant vertrekt.
Logischerwijze krijg je ook de kans om de acties van a tot z op een projectmatige manier verder op te volgen.
| Verwachtingen:
- Je bent ondernemend en resultaatsgericht en neemt initiatieven om de belangrijkste KPI’s met betrekking tot acquisitie, retentie en upselling te behalen
- Je wil je verdiepen in het opzetten, opvolgen en evalueren van marketingacties- en campagnes vanuit de business.
- Je brengt structuur aan en houdt het overzicht op alle marketingactiviteiten van de jou toegewezen business-entiteiten door de centrale campagnekalender (inclusief resource management naar andere afdelingen voor de oplevering van campagnes, prioriteiten en planning) te beheren.
- Je zorgt voor een degelijke rapportage van de ROI en ziet toe op de best practices voor campagnes.
- Je blijft op de hoogte van wat er gebeurt bij de concurrentie en je haalt inspiratie uit de buitenwereld.
- Project- en campagnebudgetten beheren, optimaliseren en opvolgen kan je als de beste.
- Meerdere projecten gelijktijdig managen geeft je voldoening.
- Je krijgt energie van het kritisch begeleiden van verschillende partijen, intern en extern, om de performance van je lopende campagnes te verzekeren.
- Je bent flexibel, resultaatsgericht, stressbestendig, toegankelijke en communicatief.
- Je hebt een passie voor online marketing en bent mee met de (digitale) (marketing)ontwikkelingen.
- Je bent een strategische denker met een sterke hands-on aanpak.
- Je bent analytisch, maar je kan ook overtuigend communiceren.
- Je kan zaken bekijken vanuit een helikopterperspectief en inzoomen waar nodig.
- Je hebt altijd een overall planning in je hoofd en kan prioriteiten stellen.
- Je haalt energie uit zowel samenwerken als zelfstandig werken.
Skills
Stressbestendigheid Flexibel gedrag Resultaatgerichtheid Online marketing Analytisch denkvermogen Campagnebeheer Begroting-budget-cost planning Strategische marketing Content plan
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Tijdelijke opdracht
- Langetermijn
- Welzijnsector
Extra info
Regio: | Gent |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 16 weken |