Als Freelance Customer Service Officer heb je een veelzijdige rol op de binnendienst van de sales afdeling. Je staat in voor de dagelijkse coördinatie en opvolging van de logistieke opdrachten in het warehouse. Je staat hierbij in nauw contact met klanten, transporteurs en andere afdelingen binnen het bedrijf.
Jouw taken:
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en fungeert als het visitekaartje van het bedrijf.
- Je verwerkt de bestellingen en volgt deze van A tot Z op in het ERP-syteem (Axapta).
- Je zorgt voor het vlotte verloop van de bestelling in samenspraak met de klant en de magazijnmedewerkers.
- Je bent verantwoordelijk voor het volledige verzendproces van onze onderdelen: je plant de transporten in en maakt de transportdossiers en vrachtdocumenten op, rekening houdend met de levertijden.
- Je beantwoordt vragen omtrent lopende orders, levertermijnen en voorraden. Dit doe je zowel per mail als per telefoon in het Nederlands, Engels, Frans of Duits.
- Je hebt commerciële feeling en plaatst de klant op de eerste plaats. Je bouwt een vertrouwensband op om op die manier snel de noden te kunnen detecteren.
- Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen.
- Je tilt het bedrijf hogerop door je inzet, motivatie en zin voor verantwoordelijkheid.
Kennis Duits is een must.
Skills
Administratieve ondersteuning Customer Service
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Familiaal team
- Groeiende onderneming
- Opdracht lange termijn
Extra info
Regio: | Wevelgem |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 52 weken |