Onze klant, een snelgroeiend bedrijf gespecialiseerd in de productie van industriële brandwerende poorten en deuren, is op zoek naar een HR Manager die de zaakvoerster op continue basis kan ondersteunen in het algemeen, strategisch en operationeel HR beleid.
Op vandaag bestaat hun team uit 70 medewerkers, waarvan 30 bedienden.
Volgende taken komen aan bod:
- analyse/audit van de huidige procedures, processen op vlak van zowel soft als hard HR en plan van aanpak formuleren en zelf implementeren
- ondersteunen bij rekruteren van nieuwe medewerkers (opstellen vacatures, zoeken van partners, eerste screening en selectiegesprekken, adviseren naar zaakvoerster)
- payroll administratie bijhouden (1x per maand)
- medewerkers begeleiden en informeren over loon, absenteïsme, vakanties, uurrregelingen, functieomschrijvingen, etc...
- comp & ben management
- input ontwikkeling intranet
We zoeken iemand die reeds kan steunen op een relevante HR-ervaring en die zowel strategisch als operationeel aan de slag kan en wil.
Een goeie kennis (naast Nederlands) van Frans en Engels is noodzakelijk.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Groeiende onderneming
- No-nonsense aanpak
- Veelzijdige HR-opdracht
Freelance Friendly
Dit bedrijf is helemaal freelance friendly!

Extra info
Regio: | Lokeren |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 52 weken |