Onze klant is een technisch bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen en maken van testapparatuur voor de agrarische sector. In dit bedrijf kan je terecht bij experten in hun vak die met hun technische know how altijd een kwalitatief aanbod kunnen voorzien met het juiste advies op maat van elke klant. Hun cliënteel bevindt zich voornamelijk in het buitenland en op vandaag leveren zij al aan 88 landen over heel de wereld.
Een klein maar hecht team werkt elke dag nauwgezet samen om de doelstellingen te bereiken.
Taakomschrijving:
Voor de functie van allround administratief bediende zal jij na een opleiding fungeren als rechterhand van de zaakvoerder. Jouw taken zullen bestaan uit:
- het inboeken en opmaken van facturen
- opvolgen van facturatie en betalingen, indien nodig ook rappels sturen
- bestelbonnen en transportdocumenten opmaken
- prijzen opvragen bij transportbedrijven bij verzendingen
- opvolgingen met leveranciers
- telefonie en mails opvolgen
- meehelpen met het voorbereiden van beurzen
- (mocht je hier interesse in hebben kan je ook marketingtaken voor jouw rekening nemen)
Profiel:
Voor de functie van allround administratief bediende zijn wij op zoek naar iemand die
- zeer goed Nederlands en Engels spreekt, ook van de Duitse taal heb je een goede kennis (non-negotiable in functie van het klantencontact)
- zin heeft voor nauwkeurigheid op vlak van administratie
- pc-vaardig is. Je kan goed werken met Excel
- iemand die flexibel is in taken en uren, uiteraard gaat dit in twee richtingen.
- iemand die zelfstandig kan werken en ook zelfstandig beslissingen kan nemen.
Ben jij beschikbaar en heb je een goeie kennis van het Duits?
Dan is deze opdracht zeker iets voor jou!
Skills
Administratieve ondersteuning Inboeken facturen Telefonisch klantencontact Mailverwerking
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Duitse talenkennis
- Snelle opstart
- Agrarische sector
Extra info
Regio: | Maldegem |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | weken |