Onze klant is een one-stop shop voor slimme laadoplossingen: van professioneel technisch advies tot installatie en energie management.
Voor hen zijn wij op zoek naar een enthousiaste Finance Assistant om hun Finance afdeling te versterken. In deze functie draag je bij aan de goede werking van de Finance afdeling en krijg je de mogelijkheid om je eigen competenties op vlak van finance & accounting continu verder te ontwikkelen.
| Jouw takenpakket?
Je takenpakket is zeer divers en wordt in samenspraak met je team lead verder vormgegeven, met aandacht voor je interesseveld en de competenties die je graag extra wil versterken in de toekomst.
Je werkt mee aan:
- Dagelijkse boekhouding
- Posten van aankoopfacturen
- Opvolgen van verkoopfacturen
- Bankzaken met openstaande posten
- BTW - aangifte
- Lijst investeringen
- Opvolging schulden + vorderingen
- Voorbereiding kwartaal- en jaarafsluiting
- Analyse
- Analyse klanten & leveranciers
- Inkomstenanalyse
- Kostenberekening
- ERP-gerelateerd
- Opvolging van onze contact database & het Finance ticketing systeem
- Financiën
- Assisteren bij cash-flow planning
- Investeringsbegroting
- Belastingen
- BTW afstemming
- Vergelijking btw-omzet
- Fiscaal overzicht + aangifte
| Jouw profiel?
- Je bent in het bezit van een Bachelor of Master diploma bij voorkeur in Accounting, Business, Finance, Economics of gelijkaardig door ervaring
- Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring in boekhouding & fiscaliteit
- Je bent nieuwsgierig, leert graag nieuwe dingen bij & hebt een brede interesse in Finance
- Je kan goed overweg met het Office - pakket, in het bijzonder Excel. Kennis van Exact Online en/of Odoo is een pluspunt
- Je hebt een echte analytische mindset, hebt oog voor detail en houdt van cijfers!
- Je staat bekend om je proactieve en autonome houding
- Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans & Engels (schriftelijk & mondeling)
Wat de klant jou biedt?
- Een dynamische omgeving waar proactiviteit en initiatief aangemoedigd wordt & jouw inspraak en commitment sterk wordt gewaardeerd.
- Een aangenaam werkomgeving, vlot bereikbaar & spiksplinternieuw kantoor gelegen te Gent, vlakbij Flanders Expo
- Mogelijkheid tot flexibel werken
Skills
Opvolgen facturatie- en BTW-verplichtingen Facturatie Inboeken facturen Opmaken facturen Cashflow analyse Facturen incasseren
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Exact Online en/of Odoo
- Sterk groeiend bedrijf
- Energie
Freelance Friendly
Dit bedrijf is helemaal freelance friendly!

Extra info
Regio: | Sint-Denijs-Westrem |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |