Voor een klant regio West-Vlaanderen, zijn we op zoek naar een Freelance Allround Administratief Bediende.
Na een interne opleiding binnen de verschillende afdelingen van de onderneming, zal je instaan voor de allround administratie:
- Bestelbonnen ingeven in het systeem
- Administratieve hulp op de customer service
- Facturatie
- Ontvangst en receptie van goederen aan de hand van CMR en facturen die op voorhand ontvangen worden uit Nl, Fr, UK, Du
- Toewijzen van inkomende CMR aan transporteurs
- Inscannen van documenten
- Verwittigen van magazijnier ivm receptie
- Opmaken van CMR voor uitgaande vrachten
Als Freelance Allround Administratief Bediende:
- heb je een goede kennis van Frans of Engels en heb je een sterke kennis van het Nederlands.
- heb je een eerste administratieve ervaring.
Skills
office 365 email Inboeken facturen Telefonisch klantencontact
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Groeiende onderneming
- Internationale onderneming
- Opdracht lange termijn
Freelance Friendly
Dit bedrijf is helemaal freelance friendly!

Extra info
Regio: | Oostrozebeke |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 26 weken |