Onze klant is een sectorfederatie waarbij ze op zoek zijn naar een freelancer met passie voor communicatie en organisatie & coördinatie van evenementen.
Wij zijn op zoek naar een medior freelance Communication & Event Coördinator om de overgang tussen de vertrekkende medewerker en de nieuwe aanwerving naadloos te laten verlopen. Dit is een afgebakend project van 3 maanden.
Je komt terecht in een marketingteam van 6 personen waarbij elk individu zijn taken heeft. Er wordt een debrief, alsook een draaiboek voorzien.
Je zal verantwoordelijk zijn voor de interne communicatie & event organisatie van het bedrijf. Wat behoort tot je takenpakket?
- De coördinatie, de organisatie en het budgetbeheer van evenementen van de federatie
- De coördinatie en de opvolging van het maandblad
- Het updaten van de website
- Het onderhouden van Social Media
- Het verzorgen van nieuwsbrieven
- ...
De tijdelijke aanstelling heeft een verwachte duur van 3 maanden en biedt een uitdagende kans.
Je werkt 3 dagen per week op kantoor en occasionele verplaatsingen naar eventlocaties vormen geen probleem voor jou.
Skills
Interne communicatie Opmaak social media kalender Catalogi, brochures, affiches Externe communicatie Office 365 OneNote LinkedIn advertising Mailchimp Communicatie Storytelling Storytelling Nieuwsbrieven schrijven Word Eventmanagement Powerpoint Excel Opmaak communicatie plan
Waarom kiezen voor deze opdracht
- veelzijdige functie
- marktconforme verloning
- grafische sector
Extra info
Regio: | Elsene |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |