Onze klant is een importbedrijf gespecialiseerd in de import van fast moving consumer goods en huishoud- en geschenkartikelen uit het Verre Oosten.
Naast import hebben ze ook een eigen collectie op voorraad maar ook gepersonaliseerd maatwerk voor klant is een onderdeel van hun activiteiten.
Klanten zijn grote retailbedrijven in binnen- en buitenland.
We zijn op zoek naar een hands on freelance administratief bediende voor 4 dagen per week, op kantoor. (thuiswerk is geen optie omdat op kantoor een showroom is met alle informatie die nodig is voor de job).
Jouw taken als freelance administratief bediende:
- offertes opmaken
- prijsaanvragen behandelen
- ordersheets verwerken
- opvolging van levering en artikelen
- foto's bewerken in Photoshop van de eigen gefotografeerde artikelen
- klantenbegeleiding, klantenopvolging
Wie zoeken we?
- je hebt ervaring met orderadministratie
- je hebt ervaring met import uit het Verre Oosten (is een must)
- je hebt ervaring met consumer goods (is een must)
- je bent zeer goed in Excel (voor berekening Dollar naar Euro)
- je kan goed werken met een ERP-systeem
- je hebt interesse in productontwikkeling
- je spreekt zeer goed Nederlands & Engels
- je bent hands on, kan je werk goed plannen en organiseren
- je bent een sterke communicator
Er wordt gewerkt met een ERP-systeem gelijkaardig aan Exact Online.
Dit is een 4/5e functie die op kantoor regio Aartselaar wordt uitgeoefend tot zolang de vaste medewerker is gevonden.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Sterk groeiende KMO
- Hands on mentaliteit
- Vleugje marketing
Extra info
Regio: | Aartselaar |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 24 weken |