Voor een familiaal bedrijf regio Kortrijk, zijn we op zoek naar een Freelance Administratief Bediende.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Het eerste aanspreekpunt voor klanten en partners.
- Plannen en coördineren van transporten: jij houdt de touwtjes stevig in handen!
- Beheer van facturatie, aankoopfacturen en boekhoudkundige taken.
- Inboeken van banktransacties, voorbereiden van betalingen en opvolgen van debiteurenbeheer.
- Rapportage en het bijhouden van ons afvalregister.
Jouw profiel:
- Je bent op zoek naar een parttime opdracht en dit op lange termijn.
- Je hebt kennis van het Nederlands en Frans.
- Je hebt reeds 2 jaar ervaring als Administratief Boekhoudkundig Medewerker
Skills
- Facturatie
- Allround Administratie
- Nauwkeurig
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Administratief Bediende
- Opdracht lange termijn
- Op kantoor
Extra info
Regio: | Wevelgem |
Beschikbaarheid: | 2 Dag(en) per week |
Looptijd: | 52 weken |