Onze klant is een aannemer in de bouwsector. Het is een (h)echt familiebedrijf dat staat voor kwaliteitsgerichte afhandeling, van design tot afwerking. Zo worden klanten volledig ontzorgd.
Ze zijn gespecialiseerd in grotere projecten: van appartementen tot bedrijfsgebouwen, scholen, studentenhuisvesting tot woonzorgcentra.
Reeds 60 jaar lang werken ze met en voor alle generaties, met een unieke klantenaanpak en een kwalitatieve service. Dit levert tevreden reacties op van duizenden bewoners en investeerders.
Het is een familaal bedrijf, ondernemend, strevend naar kwaliteit en er heerst een open en eerlijke communicatie, zowel intern als extern.
Door de groei zijn ze tijdelijk op zoek naar ondersteuning op de Finance afdeling met een ervaren freelance boekhouder.
Kennis van KPD is een must!
Ze willen ruimte creëren om onze huidige processen kritisch te bekijken, verbeteringsprocessen uit te werken en uiteindelijk deze ook implementeren.
Afhankelijk van jouw kennis en ervaring wordt het takenpakket samengesteld.
Concreet:
- Jij brengt een goede kennis van KPD mee en hebt ruime ervaring in accounting.
- Je weet van aanpakken, werkt gestructureerd en nauwkeurig.
- Idealiter heb je ervaring in de bouwsector maar dit is geen must.
- Je bent 2 dagen per week beschikbaar.
Er wordt op kantoor gewerkt. De 2 dagen zijn dagen in overleg volgens je beschikbaarheden. Dit is een tijdelijke opdracht van ongeveer een drietal maanden.
Ben jij de freelance boekhouder die we zoeken? Solliciteer nu!
Skills
- KPD BouwOffice
- Nauwkeurig
- Facturatie
- Boekhoudprocessen
- Maandafsluiting
- Boeken Aankoopfacturen
- Cashflow
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Familiaal bouwbedrijf
- Topteam!
- Open en korte communicatielijnen
Extra info
Regio: | Oudsbergen |
Beschikbaarheid: | 2 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |