Onze klant implementeert en onderhoudt beveiligingssystemen tegen stof- of gasexplosies en brandbeveiliging in de procesindustrie.
Dagelijks zijn er 6 techniekers op baan in België, Nederland en Noord-Frankrijk om de beste service én kwaliteit te bieden.
Ter ondersteuning zijn we op zoek naar een freelance administratief bediende (tot de vaste medewerker is gevonden).
Jouw taken:
• Je maakt berekeningen en offertes voor geplande onderhouden en (dringende) interventies.
• Je biedt de nodige onderdelen aan en volgt de levering meer op.
• Orders van klanten verwerk je en je plaatst waar nodig bestellingen bij interne afdelingen of leveranciers.
• Na uitvoering van onderhoud of interventies zorg je voor de verwerking van de uurbonnen en facturatie.
• Je communiceert met techniekers over verbruikte materialen en herbevoorradingen.
• Bij ongeplande herstellingen denk je proactief mee in de coördinatie van de interventies of levering van dringende onderdelen.
• Je volgt voorraden van wisselstukken op en plaatst interne bestellingen
• Geplande taken worden met de planner besproken waarna er bepaald wordt of voor bepaalde werven vergunningen, attesten of toegangsprocedures nodig zijn.
• Waar nodig boek je eventueel reizen en hotels.
• Je werkt mee in een gedeelde mailbox waar je de dagelijkse communicatie met onze klanten opvolgt en prioriteiten kan leggen.
• Je staat klanten telefonisch te woord (digitale receptie).
• Je volgt eerder gemaakte offertes op zodat ook daaruit mooie werkopdrachten komen voor de techniekers.
Jouw profiel:
• Je hebt een groot logisch redeneervermogen/inzicht.
• Je kan snel inwerken én je plan trekken (voorbeeld: hoe gebeurde het onderhoud in het vorige dossier? Hierop inspelen).
• Je werkt erg nauwkeurig en planmatig.
• Technische kennis is niet belangrijk, wel interesse.
• Je pluist graag uit zodat je snel de beste offerte kan maken.
• Je bent communicatief en klantgericht.
• Er wordt gewerkt met Navision. Heb je kennis, is dat een grote plus. Heb je ook kennis met facturen maken vanuit Navision, dan is dit ook een grote plus.
Dit is een functie die bij voorkeur op 4 of 5 dagen per week wordt uitgeoefend. 4 dagen, 6u per dag werken, is ook zeker mogelijk.
Er wordt op kantoor gewerkt met glijdende uren (starten tussen 7u30 en 9u).
Dit is een freelance opdracht tot de vaste werknemer is gevonden. Starten kan mogelijks half of eind februari.
Ben jij die hands-on, plantrekkende en uitpluizende nauwkeurige administratieve freelancer die we zoeken?
Solliciteer nu!
Skills
- Navision
- Nauwkeurig
- Logisch Redeneervermogen
- Hands-on
- Excel
- Communicatief
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Hands-on
- Logisch inzicht
- Dynamische omgeving
Extra info
Regio: | Kontich |
Beschikbaarheid: | 4 Dag(en) per week |
Looptijd: | 8 weken |