fbpx

Freelance HR Business Partner

terug naar overzicht
13 januari 2022

Onze klant is een retailer met 4 filialen in Nederland en 1 in Limburg. Je kan er terecht voor een breed assortiment aan gereedschappen, tuinmeubelen, toebehoren voor de tuin, dierenbenodigdheden, enzovoort.

Ze zijn op zoek naar een HR Business Partner die volgende zaken kan ontwikkelen/uitschrijven:


* opstellen primaire arbeidsvoorwaarden voor de Belgische vestiging, rekening houdend met de Belgische wetgeving

* advies geven in bepalen van paritair comité

* reglement opstellen mbt verzuimprocedure op basis van de geldende wettelijke regels in België

* bekijken welke arbeidsvoorwaarden op vandaag worden gehanteerd, waar kan nog verbeterd worden

* wat is er nodig om de juiste mensen aan te trekken

* wat zijn de opties qua secundaire arbeidsvoorwaarden + wat zijn de financiële consequenties van die keuze


De HR Business Partner zal worden begeleid door en rapporteert aan de Bedrijfsleider en de Interim HR consultant. Bij afwezigheid van de Bedrijfsleider is dit de Interim HR consultant.


Onze klant vermoed dat het om een opdracht van 6 tot 8 weken gaat aan 2 à 3 dagen per week maar had hierin ook graag advies gekregen. Het is de bedoeling dat ze autonoom verder kunnen.

Er kan remote gewerkt worden maar graag 1x per 2 weken live aanwezigheid in het filiaal in Limburg.

Skills

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Dynamische omgeving
  2. Interessante qua content en context
  3. Goed voor je CV

Extra info

Regio: Opglabbeek
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: 8 weken
a186N000003QnDbQAK Limburg

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app