Freelance Administratief boekhoudkundig bediende

terug naar overzicht
05/05/2025

Voor een Belgische KMO actief in de sector van baby- en kinderproducten (B2C & B2B) zijn we op zoek naar een freelance boekhoudkundig profiel ter vervanging van een zwangerschapsverlof.

Locatie: Regio Aalst

Periode: Start vanaf 2e of 3e week juni tot begin september

Frequentie: 2 à 3 dagen per week op kantoor


Wat ga je doen?

  • Inboeken van facturen, klanten en banken
  • Voorbereiden van de btw-aangifte Q2
  • Verwerking van Mastercards
  • Administratieve ondersteuning in samenwerking met de externe boekhouder en finance manager

Wie zoeken we?

  • Ervaring in boekhouding (kennis van Navision 2015 = pluspunt)
  • Je bent flexibel, hands-on en werkt zelfstandig
  • Je voelt je thuis in een familiale, minder gestructureerde omgeving
  • Profiel met maturiteit of "fin de carrière" wordt gewaardeerd

Interesse?

Ben jij de freelancer die wij zoeken? Solliciteer dan nu!

Skills

  • Financiële Administratie
  • Facturatie
  • Navision
  • Debiteurenbeheer

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Tijdelijke opdracht
  2. Familiale sfeer
  3. 3 dagen op kantoor

Extra info

Regio: Aalst
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: 12 weken
a18Tb00000OBCCyIAP Oost-Vlaanderen

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app