fbpx

Samiera

Administrative clerk in accounting

BOEKHOUDKUNDIG BEDIENDE Samiera is een vlotte communicatieve dame die erg flexibel is in haar takenpakket. Moet ze een ganse dag factureren, geen probleem, doet ze met een glimlach. Moet er meegedacht worden over verbeteringen? Kan zeker ook! Samiera werkt met plezier en met een grote glimlach en je hoort ze niet klagen. Ze pluist graag de dingen uit en werkt zeer snel in. Ze vindt de klik heel belangrijk. Samiera kijkt uit naar boekhoudkundige- en of allround administratieve functies.

Houthalen
Available from: 2024-04-01
3 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

AccuracyPunctualAdministrative SupportManage ERPData InputCoding, Classifying And Archiving DocumentsAccountingBank Extracts BooksInterco reconciliationQuarter-endMonth endManage Invoicing FlowAudit InvoicesCollecting InvoicesEntering InvoicesFormatting InvoicesSending payment remindersContacts Collection, Accounting, Credit InsurersFollow up OrdersTelephone Customer ContactProcessing Purchase OrdersMaking Payments SuppliersInvoice Processing SuppliersFollow up Accounts payableControlling

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Samiera heeft net geen bachelor accountancy-fiscaliteit behaald maar heeft steeds gewerkt in boekhoudkundige functies.

Van 2011 tot 2018 werkte ze vooral als boekhoudkundig consultant op projectbasis voor verschillende bedrijven via Joosconsulting.

Sinds 2020 werkt ze op freelancebasis en heeft ze reeds projecten via ons gedaan, steeds met lovende feedback van de klant.

 

Samiera in ’t kort: 

❤️ Samiera is een vlotte communicatieve dame die erg flexibel is naar taken toe. Moet ze een ganse dag factureren, geen probleem, doet ze met een glimlach. Moet er meegedacht worden over verbeteringen? Kan zeker ook! Samiera werkt met plezier en met een grote glimlach en je hoort ze niet klagen. Ze pluist graag de dingen uit en werkt zeer snel in.

Ze vindt de klik heel belangrijk.

Samiera kan een breed takenpakket aan: van boekhouding tot personeelsadministratie tot allround administratieve taken.

🤝 > 17 jaar ervaring binnen administratie

🔎 zoekt opdrachten als boekhoudkundig en/of administratief bediende

🌍 talenkennis: NL zeer goed / ENG goed tot zeer goed / FR en DU basis

 

Job Content:

–       Ervaring als boekhoudkundig bediende:

* facturatie

* voorbereiden afsluit

* controle bankrekeningen

* boeken inkomende betalingen

* forecasts uitgaande betalingen voorbereiden

* accounts payable

* GL accountancy

–       Ervaring als allround administratief bediende:

* office management

* personeelsadministratie

* offertes opmaken

* ingeven orders

 

Good to know:

  • Ze werkt vlot met MS Office, SAP, Oracle en werkt snel in eigen ERP-programma's, Adsolut

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0031t00001Emq4CAAR Samiera