Voor een sterke speler regio Brugge, zijn we op zoek naar een tijdelijke Freelance HR Advisor.
Jouw taken als Freelance HR Advisor:
- Zorgen voor de interne en externe verspreiding van vacatures; advies verlenen en instaan voor het selectie-en rekruteringsproces van A-Z, inclusief rekrutering voor Duits zusterbedrijf.
- Actieve netwerking/campagne ondersteuningen/social media/contact met scholen/stages/…
- Contact met uitzendkantoren
- Administratieve opvolging, beheer en opvolging van tijdsregistratie van de interne en externe werknemers (Tijds registratiesysteem: UKG Ready/Kronos).
- Beheer en opvolging van arbeidsongevallen en medische onderzoeken.
- Factuurcontrole van uitzendkantoren en onderaannemers.
- Beheer verzekeringen en opvolging (groeps-en hospitalisatieverzekering).
- On boarding nieuwe medewerkers: administratie, opleidingsplan, …
- Administratief beheer en opvolging van HR projecten die kaderen binnen het opleidings-, welzijnsen retentiebeleid (opvolggesprekken, follow up functioneringsgesprekken,…).
- Opvolging HR KPI’s naar USA.
- Andere administratieve taken binnen HR.
Your profile:
- Bachelor uit een relevante richting met enige ervaring binnen een internationale werkcontext.
- Sterke administratieve skills met een grondige gebruikerskennis van Microsoft Office.
- Goede kennis van de Belgische sociale wetgeving
- Vloeiende kennis van Nederlands en Engels. Elke bijkomende taal is een pluspunt.
- Assertieve persoonlijkheid met goede communicatieve vaardigheden.
- Discretie, diplomatie, eerlijkheid, sociaalvaardig en nauwgezetheid.
Skills
Why choose this assignment
- HR Advisor
- Family environment
- International environment
Additional info
Region: | Bruges |
Availability: | 5 Day(s) per week |
Duration: | 28 weeks |