Onze klant is een erkend laboratorium voor asbestanalyses en gelegen regio Mechelen.
Zij krijgen dagelijk veel stalen toegestuurd voor analyse. Deze moeten ontvangen, geordend, geregistreerd en ingeboekt worden. Bovendien zijn ze een organisatie in volle groei en is er momenteel een piekperiode met een nieuwe wetgeving die rond asbest in voege is gegaan. Daarom kunnen ze extra administratieve hulp gebruiken bij: inboeken stalen, facturatie en all round bijspringen waar nodig.
Vlot kunnen werken met excel is een absolute must, alsook zeer nauwgezet en accuraat met dat omgaan. Werken rond asbest, is werken met vertrouwelijke informatie. Discretie en vertrouwelijkheid zijn hierbij onmisbaar. Verder kom je terecht in een warme en gemoedelijke werksfeer op een toffe locatie, waar het momenteel wel bij wijlen wat hectisch kan zijn door het vele werk en de groeifase waar zij inzitten. Een gezonde portie stressbestendigheid is dus ook aan de orde. Voel je je aangesproken, laat me dan snel iets weten. We kunnen jouw hulp gebruiken, liever gisteren dan morgen...
We zoeken iemand voor 3 tot 5 dagen per week op kantoor tot de piekfase voorbij is. Dit mag gerust in halve dagen of 6u per dag.
Het bedrijf is gelegen in Mechelen en met openbaar vervoer stap je best af aan Nekkerspoel. Er is af en toe parking bij de deur, maar dan moet je wel snel zijn.
De opdracht is vanaf nu tot eind januari ongeveer.
Skills
Microsoft Excel Nauwkeurigheid Stipt Office 365
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Hulp bieden bij organisatie in groei
- Gemoedelijke werksfeer
- Wie weet toekomstperspectief?
Extra info
Regio: | Mechelen |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |